fredag, august 06, 2010

Feeling not so fabulous

Håret mitt er fortsatt helt fantastisk, ingeting å si på det. Kanskje det var en liten overdose på den fantastiske lykkefølelsen jeg hadde tidligere i uken, som har dratt med seg både det ene og det andre. Jeg begynte å snufse litt igår kveld og klø i halsen, men det er jo sånt som ofte kommer om sommeren når det er litt småkaldt. Men imorges hadde jammen meg bihulene, hodet og resten av kroppen også slengt seg på. Jeg nyser, hoster og hodet føles som det er stappet med bomull, for alt er helt potte tett.

Heldigvis har jeg verdens beste mann som vekket meg på morgenkvisten med deilig frokost, muffins og en god varm kopp med te. Jeg håpet formen skulle bli bedre utover dagen, men den har egentlig bare blitt verre. Jeg skulle egentlig jobbe i hele kveld, men fikk gå etter et par timer og har fått en kollega til å jobbe for meg imorgen. Som en liten trøst hentet jeg med meg en pizza fra bakeren på vei hjem, og prøver å slappe av under et teppe i sofaen med litt brus og godis. Så nå krysser jeg bare fingrene for at formen blir mye bedre til imorgen.

Ellers kan jeg jo legge til at det ble en ørliten oppmuntring på jobb idag. Ikke bare fant jeg en pose med smågodt i skapet, men vi hadde celebert besøk av kronprinsessen, prinsessen og prinsen. Og en haug av livvakter så klart. Ikke verst det, på en helt vanlig fredag. Så om noen lurer på hva vår kommende dronning kommer til å leke med de neste ukene, har jeg 1000-kroners tipset.
Ha en fin fredagskveld! :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ikke godt ut Kristine. God bedring!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails