mandag, september 27, 2010

Chickstur

I helga har jeg kost meg glugg sammen med fire veldig gode venninner. Vår fantastiske torsdagsgjeng har blitt amputert i høst, da Elisabeth har tatt det store steget ut i verden, blitt yrkeskvinne med fast jobb og flyttet til Stavanger. Så vi måtte selvsagt på besøk og okkuperte leiligheten hennes en hel helg. Det ble lite soving, mye prating, leking, latter, mat, musikk, styling og overraskende lite shopping. Jeg er virkelig heldig som har så fantastiske venninner! :-)

Styling på høyt nivå..















På bytur















Shopping



















Prøverom

Kveldskos




















På de timene vi var i byen, alle fem jentene, shoppet vi for under 500 kr. Til sammen! Noe må jo være galt spør du meg?! Selv med lite shopppinh koste vi oss på cafë, fikk sett litt av Stavanger by og hadde det mye gøy likevel. Vi rakk til og med å besøke en venninne fra videregående på veien hjem.

Jeg gleder meg allerede til neste gang, selv om tror jeg er trøttere enn jeg noen gang har vært tidligere. Plutselig gikk det opp for meg hvorfor jeg ikke er oppe halve natta lenger..

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Å så koselig :) Herlig med kvalitetstid med venniner,gullverdt :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails