lørdag, september 11, 2010

More ebay

For et par uker siden fikk jeg en pakke fra Australia. Spesialbestilt fra ebay, siden de egentlig ikke sender til Norge. Jeg har lenge kikket etter et stativ til å henge øredobber på. Jeg er bare blitt mer og mer glad i øredobber, armbånd og smykker de siste årene, så nå begynner smykkeskrinet mitt å bli ganske så fullt. Store øredobber egner seg ikke helt i smykkeskrin, og på ebay fant jeg det perfekte stativet formet som en sommerfugl!

Det er bare å dytte enden på øredobbene gjennom hullene, så henger de perfekt. Utrolig enkelt og ikke minst veldig oversiktlig. Det er plass til utallige par, avhengig av hvor tett du plasserer dem. Hele stativet ser slik ut..




















Flott, ikke sant??

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails