mandag, september 20, 2010

Høstklar

Støvlene jeg bestilte, ramlet ned i postkassa rett før helga. De er enda ikke brukt, men jeg er dønn klar til neste gang det begynner å regne. Noe som nok blir fortere enn jeg aner det.. Høsten fører jo ikke bare med seg regn, men også et litt kjøligere klima. Jeg fryser som regel alltid, og trenger derfor klær til å varme meg litt ekstra. Jeg er blitt veldig glad i undertøyet mitt fra Kari Traa og bestemte meg for å gå til innkjøp av et skikkelig sett med ullundertøy. Jeg kan egentlig ikke fordra ull, og jeg tror faktisk aldri jeg har eid et sett med ulltøy i hele mitt liv. Jeg pleier å sverge til fleece eller bomull, men det fungerer jo ikke alltid like bra i kulda. Jeg har prøvd flere forskjellige merker som mener de ikke klør på huden, men Kari Traa har liksom vært det som har klødd minst. I tilegg til at det er villt lekkert selvfølgelig! I år har det kommet en ny kolleksjon som jeg synes er kjempekul og i helga landet altså dette settet hos meg.



































Settet heter Rose og er laget av 100 % merinoull. Nesten helt silkemykt spør du meg! Kan kjøpes på Whiteplanet.

I tilegg kom også den nyeste utgaven av Kamille før helga, så nå er virkelig høsten klar til å nytes. Både utendørs og innendørs!


0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails