lørdag, september 11, 2010

I lykkerus med A-ha

I vår skrev jeg dette innlegget om A-ha konserten i Kristiansand. Mandagen etterpå ble billettene lagt ut presis kl 9.00 og jeg satt klar fra 8.30 for å skaffe meg billetter til en av de siste A-ha konsertene noen sinne. Jeg har ikke skrevet flere innlegg om konserten etter dette fordi jeg ble rimelig sint og skuffet. Da klokka passerte 9.00 og billettene ble lagt ut, viste deg seg at nesten 80 % av sitteplassene var solgt før salget engang åpnet! Ulike bedrifter hadde kjøpt opp tusenvis av billetter til sine ansatte, og det fantes bare single plasser eller veldig årlige plasser. Jeg hadde ikke noe lyst til å ha ståplass, etter ymse erfaringer med det, så det ble til at jeg ikke kjøpte noen billett til konserten.

MEN! Idag kom min kjære hjem med en førbursdagsgave; nemlig to kjempegode sitteplasser til A-ha konserten ikveld!! Jeg aner ikke hvordan han har fått tak i de, men jeg vet at han har gjort ei stk jente helt sinnsykt glad! Jeg hadde gledet meg så til konserten og ble skikkelig skuffet da det viste seg å ikke være mulig å få de billettene jeg ønsket. Men nå er endelig ønsket oppfylt!

Jeg har funnet fram varmedressen, kari traa undertøy, lue og skjerf og gjør meg klar til konsert ikveld. Det kommer til å bli bikkjekaldt, meen hva gjør vel det når man har tidenes helter og fantastisk musikk??!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails