søndag, september 19, 2010

Jobbhelg

Jeg er akkurat ferdig med en maratonhelg i jobbing. Det har faktisk gått greit og det blir jo litt penger av det, men det er også veldig deilig når søndagen kommer og jeg kan slappe helt av. Høydepunktet i helga var "firmafesten" vi hadde igår. Vi er jo ikke store butikken og tilsammen er vi 6 stykker som jobber der, derfor vet jeg ikke om det kanskje er på grensa til å kalle det "firma"..?

Uansett, så kunne faktisk alle komme, iallefall deler av kvelden og det var superkoselig. Vi hadde en fantastisk middag på Egon med mye latter og morro, før noen av oss tok turen på kino for å se den siste filmatiseringen av Gunnar Staalesens bøker om Varg Veum, Skriften på veggen. Utrolig bra film, som anbefales til alle som er interessert i sjangeren til Staalesen eller har lest noen av bøkene hans. Jeg personlig elsker Trond Espen Seim, som bare er helt fantastisk i rollen som Veum. O lykke at det kommer 5 filmer til!

En utrolig fin kveld, selv om det kanskje ble vel mye internt til tider, for de som ikke helt er veteraner enda, men jeg tror alle var fornøyde med kvelden. I tilegg fant vi ut at alle 6 har bursdag i løpet av de neste 3 månedene, så det blir mye kake på jobb fremover! Utrolig gøy å jobbe med en så herlig gjeng, jeg stortrives virkelig!

Fikk ikke tatt så mye bilder fra kvelden, utenom hva jeg gikk med. Skjerfet er på, parkasen er allerede godt brukt og lua og vottene ligger klare i veska til enhver tid. Høsten har virkelig gjort sitt inntog!


0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails