mandag, september 13, 2010

Spar-penger-tips

Som jeg skrev i posten igår kom jeg over en nettbutikk som solgte akkurat de støvlene jeg skulle ha til under 80 % av vanlig pris i butikk og på andre nettbutikker. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe skoene på brandos.no som gir kickback, men jeg har ventet i nesten 2 måneder uten at skoene har kommet inn igjen på lager, og med alt dette regnet kunne jeg ikke vente lenger.

Årsaken til at jeg kom over denne nettbutikken er at jeg alltid søker på produktet jeg har tenkt å kjøpe på Kelkoo. Dette er en side som gir deg oversikt over alle nettbutikker som selger produktet du er på utkikk etter, oppgir pris, samt frakt og du kan velge ulike søkekriterier. Utrolig praktisk, og du kommer gjerne over butikker du aldri har hørt om før eller som du ikke visste solgte akkurat det produktet du er ute etter. Du kan søke på sko, klær, bøker, musikk, interiør, elektroniske produkter, ja stort sett det meste. Tjenesten er å finne i mange ulike land, så er du ute etter et produkt som du vet selges i storbritannia kan du forandre .no til co.uk eller .com med usa, osv.

Som sagt kan man spare mye penger på å sjekke ulike nettbutikker, og kelkoo gjør det bare 100 ganger lettere ved at alt dukker opp på en og samme nettside.

Happy shopping!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails