søndag, september 12, 2010

På vei til postkassa

Etter krøllekurset på onsdag ble jeg så inspirert at jeg dagen etter gikk rett inn på nett og bestilte meg en ny tang. Jeg hadde uansett tenkt å kjøpe ny, men planen var å vente til jeg fikk pengene for den jeg har solgt, men jeg klarte bare ikke å vente lenger. Så nå er denne herligheten på vei til min postkasse. Jeg klarer nesten ikke vente!










Og etter at det har regnet omtrent hele helgen, kunne jeg ikke drøye det lenger med å kjøpe støvlene jeg har sett på heller. Heldigvis kom jeg over en nettbutikk som solgte de mye billigere enn vanlig, faktisk over 20 % billigere. Og det var inkludert frakt og vedlikeholdssvamp! Jeg hadde en post tidligere hvor jeg spurte om erfaringer og forslag til gummistøvler. Tusen takk for svar, det har vært kjempenyttig. Dersom noen er veldig nysgjerrig på hvilke støvler det ble, endte jeg opp med å bestille støvlene fra Ilse..















Så nå kan det bare regne i hele høst, jeg kommer ihvertfall til å være riktig skodd!

4 kommentarer:

Regine sa...

ooh, har så lyst på sånn ghd-tang, dei e så bra!! men akkurat no må alle peng gå til opppussing, møbler og kvitevarer og den slags, kjipt, hehe..

støvlene var stilige! godt kjøp :)

Inger-Lynn Myre sa...

Hvor kjøpte du denne fantastiske saken?? Jeg har lyst på ny rettetang.. min er så gammel..

Inger-Lynn Myre sa...

Hvor kjøpte du denne fantastiske saken?? Jeg har lyst på ny rettetang.. min er så gammel..

Kristine Marie sa...

Ja, tanga er virkelig fantastisk. den både krøller og retter uten å skade håret. Jeg har kjøpt den på feelunique.com

Dersom du går inn her, får du i tilegg 5% rabatt:
http://www.jenterabatt.com/feelunique/

Anbefales på det varmeste. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails