onsdag, september 08, 2010

Krøllefin

Idag har jeg vært på kurs! Min eminente frisør arrangerte kurs i stylingjern, med krølling og styling som hovedpunkter. Jeg har desverre akkurat solgt min fantastiske rettetang fra ghd, kun med planer om å kjøpe en annen modell selvfølgelig. Men foreløpig har jeg ikke fått skaffet meg en ny tang enda, så jeg fikk låne en fra salongen. Jeg spurte meg med Anne, og vi hadde en utrolig gøy og lærerik kveld sammen. Vi fikk først en liten leksjon på forskjellige fremgangsmåter, før vi skulle prøve på hverandre. Vi stylet, sprayet og krøllet til den store gullmedalje. Anne tok bilder med sitt kamera mens vi holdt på, men her er et bilde av hvordan det ble, dog etter at det har hatt seg en tur i mopedhjelmen..



















Utrolig gøy å lære enda mer og i tilegg få litt tips til ulike produkter som passer til våre hårtyper. Det er mye bra som finnes, men det kan fort bli en dårlig kombinasjon om du har en annen hårtype enn den produktet er beregnet på. Og det er jo ikke alltid så lett å vite. Så jeg fikk med meg hjem noen hårklyper, en varmebeskyttende krøllespray og en matt hårspray. Så nå mangler jeg bare tanga!


0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails