torsdag, mai 13, 2010

Anbefales

Med endring av design, kommer også endringer av andre ting på bloggen. Litt oppfriskning må jo til innimellom. Under hvert innlegg er det kommet en rekke linker til andre innlegg jeg har skrevet tidligere, som er i cirka samme kategori. Disse forandrer seg stadig, så følg med.. Kanskje du finner noe annet interessant også? :-) Øverst til høyre har jeg byttet ut oversetteren med en søkemotor. Her kan du søke etter ord eller utrykk som du vil lese om i bloggen min, eller mine venners blogg.

Jeg har også laget en liste i kolonnen til høyre som jeg har kallt "anbefales". Dette er en liste over blogger, og enkelte sider som jeg er stor fan av. Alle sidene er jeg innom jevnlig, og de aller fleste følger jeg også i Google Leser.

Så dersom du er interessert i tips til gode sider om foto, interiør, mote, shopping eller hvordan du kan hjelpe mennesker som ikke har det like godt som deg, sjekk ut de ulike linkene under "Anbefales"!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails