mandag, mai 10, 2010

God start på uka

Nok en uke er i gang. Denne uka håper jeg blir bedre enn på lenge. Vi får besøk både fra uniten og fra nord, varmen har steget betraktelig og det ser lovende ut på langtidsvarselet. Idag har det vært ikke mindre enn 25 grader i skyggen(!!), og i sola er det så varmt at man omtrent ikke orker å være der. Så jeg holder meg for det meste inne og tripper rundt i min deilige buksedress som jeg fant på salg i høst for 40 kroner. :-)


















 
God mandag!

2 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Den så behagelig ut :) kjempe søt! Jeg har bestilt en boksedress fra hennes spent på hvordan den blir på :) Har bestilt en del sommertøy nå fra ebay og hennes :) Kos kos!

Kristine Marie sa...

Den er superdeilig! Skikkelig daffetøy, bare litt sommerslig.. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails