mandag, mai 24, 2010

Paradis

Jeg har tilbragt store deler av dagen min slik..

..på en luftmadrass i bassenget.

For første gang i år(!!) stupte jeg idag uti bassenget vi har i hagen. Når man bor i varmere strøk blir man ganske bortskjemt på varme. I tilegg har jeg arvet fra pappa at jeg ikke bader om vannet holder under 20 grader. Derfor har jeg ikke vært uti før nå. Nå holder bassenget 22,5 grader og blir stadig varmere, så det var jo absolutt på tide. Etter en liten tur på stranda, var det rett i bassenget, og der skal jeg være resten av sommeren! For en deilig følelse; å ligge passe avkjølt på en bademadrass, kjenne solas varme på kroppen og kikke på den blå himmelen og alle palmene.

Jeg bor i PARADIS!!

2 kommentarer:

Sigrunn sa...

Det gjer du! Nyt paradiset mens du kan!

Inger-Lynn Myre sa...

Det så kjempe deilig ut!!!! Heldig du er :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails