lørdag, mai 08, 2010

For et sammentreff

Igår satt jeg og så en episode av One Tree Hill fra sesong 6. Det var den episoden hvor Quentin Fields blir gravlagt. En ganske trist episode egentlig, som jeg husker jeg felte noen tårer når jeg så første gang. Etter som årene har gått, har jeg blitt mer og mer opptatt av klær. Jeg legger derfor merke til hvilke klær de ulike skuespillerne har på seg i de forskjellige episoden. Legg derfor merke til hvilken kjole Brooke går med i denne episoden. (Skuespilleren som står sammen med den lille gutten foran kista, om du ikke følger med på serien..)



Overraskende lik denne?






















Det er fordi det er samme kjole! Den er av merket Cortefiel og jeg kjøpte den på butikken deres i Alicante i høst på tilbud. (Ettersom merket er ganske eksklusivt og jeg ikke har råd til å kjøpe den til full pris..)

Jeg synes iallefall det var kult.. :-)

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails