søndag, mai 30, 2010

Høy midtlivskrisefaktor

Igår var jeg av alle ting i 40-årslag. Ei jeg kjenner fylte 40 år i desember, men skulle feire den store dagen denne helgen. Vi var bedt, sammen med flere andre fra jobb og en salig miks av venner fra norge, familie og gamle kjente. Ei av hennes venninner har en fantastisk eiendom(uten naboer i mils omkrets..), så hun og mannen hadde rigget bord og stoler til alle sammen utenfor. Det var et helt rått liveband, mye god mat, høy flyt av alkohol og etterhvert naturlig nok en del berusede gjester. For å si det sånn; jeg var desidert yngst. Men allikevel følte jeg meg omtrent som en pensjonist da de fleste gjestene(som selfølgelig var i 40-årene..) begynte å danse til YMCA på dansegulvet. For et syn!

Vi hadde mye morro, kanskje mest på andres bekostning, men en haug av mennesker i midtlivskrisa som endelig har en helg uten barn i nærheten og som har fått litt for mye innabords, ble i meste laget for oss. Jeg håper jeg en gang som 40-åring kan akseptere alderen min for det den er, og ikke late som jeg er 10 eller 15 år yngre. Men underholdende var det. Iallefall for en kveld.























Mitt nyinnkjøpte antrekk for anledningen..

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails