mandag, mai 03, 2010

På hjul

Forrige tirsdag var det premiere på programmet "På hjul med Dag Otto" på tv2 hvor Kristian Ødegård og Dag Otto Lauritzen sykler Europa rundt. Sammen med norske kjendiser som Hallvard Flatland og Sigurd Sollien, blir de kjent med de ulike sykkelkulturene og får treffe gamle sykkelhelter. Det har vært mye reklame for programmet, men av en eller annen grunn ble jeg ble sittende å se på Ugly Betty denne kvelden istedenfor og fikk desverre ikke med meg det første programmet..

..Helt til jeg igår fikk se at det skulle gå i reprise søndag ettermiddag. Og jeg sier bare for et fantastisk program! Jeg tror ikke jeg har ledd så mye på lang tid. Med Dag Otto's vittige dialekt og humor, og Kristian's nervøsitet for sykkelvelt og høy fart, kan det ikke bli noe annet en fantastisk morsomt. Så er du ute etter ei skikkelig latterkule, gjør som meg, for jeg skal iallefall benke meg tirsdager fremover kl 20.00 for å se Dag Otto og Kristian på hjul!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails