torsdag, mai 06, 2010

Etterlengtet fridag

Idag er første fridagen på halvannen uke. Det var absolutt på tide, for å si det mildt. Jeg har selvfølgelig sjekket yr.no jevnlig hele uken. For selv om det kommer til å være fint vær og sol i lang tid fremover, vil jeg jo benytte sjangsen når jeg først kan til å bli enda litt brunere. Det er snart 17. mai og jeg skal gå i en lyserosa kjole, så brun hud er bra. Det er forresten et under at jeg faktisk blir brun, så mye solkrem jeg smører på huden i disse dager..

Uansett, da jeg sjekket yr.no igår kveld sank stemningen for sol en smule, da det var meldt overskyet hele dagen. Heldigvis melder yr ofte feil og idag var det til min fordel. Jeg våknet nemlig i morges av solstråler som sneik seg inn gjennom alle vinduene på soverommet. Det har faktisk ikke vært en eneste sky på himmelen og jeg har dermed tilbragt fridagen min slik..

..I sola på takterrassen, med både Jonas Brothers og Kate Voegle på øret, samt enorme mengder solkrem på kroppen. Perfekt fridag spør du meg!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails