onsdag, mars 31, 2010

Den komplette påskekveld

Dette består min kveld av..

Kamille og påskeegg fra Freia..


















Ukens utgave av Kamille er en skikkelig feit påskeedition med 218 deilige sider!! For en lykke. For de som enda ikke abonnerer på Kamille, gå inn her! Jeg kan love deg at du ikke kommer til å angre. Jeg har faktisk abonnert på Kamille helt siden det første bladet kom ut i januar 2005, med unntak av et opphold på ett år midt i. Det året jeg ikke abonnerte, endte jeg opp med å kjøpe hvert eneste blad i butikken likevel, så da var det bare å melde seg inn igjen. :-) Så Kamille er altså herved anbefalt på det varmeste.

Tusen takk til mine vakre venninner Janne og Anne Jorunn som var sååå snille å ta med seg påskeegg til meg når de fløy nedover. Må jo passe på tannraden i disse dager, men litt må man jo kose seg.. (Så lenge man pusser tennene grundig etterpå..) Uansett, takknemlig jenter!















Et godt og tykt Kamille, påskeegg, en god sofa og et varmt teppe.. Gjør definitivt en påskekveld komplett!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails