onsdag, mars 10, 2010

Forandring fryder

Jeg har forandret noen ting på bloggen i det siste. Jeg ser at det er mange som er innom å leser, både av kjente og ukjente, og det er selvfølgelig kjempegøy. I kolonnen til høyre har jeg med godkjenning fra Strømmestiftelsen, lagt ut to linker for deres prosjekter Hjertevenn og Fattigdomsbekjemper. For de som er interessert i mer informasjon om disse prosjektene, er det bare å trykke på bildene og du vil få opp et nytt vindu med de ulike bloggene for prosjektene. Derfra kan du også klikke deg videre for å registrere deg som hjertevenn eller fattigdomsbekjemper. Anbefales!

Jeg har også lagt ut en liten notis om at bloggen min er underlagt underlagt Lov om opphavsrett til åndsverk. Det betyr at du ikke kan kopiere tekst, bilder eller annet innhold uten tillatelse. Derfor legger jeg blant annet ikke lenger ut bilder i full størrelse. Men dersom du ønsker å ha tak i noen av bildene på bloggen, er det ikke noe problem, bare ta kontakt med meg på mail.

Dere er forresten blitt superflinke til å kommentere! Det er veldig gøy å få respons på det man skriver, så keep up the good work. :-) Det er også veldig lov å legge seg til som følger av bloggen, da blir jeg glaaa..

1 kommentarer:

Toddodd sa...

Jeg ser du har lagt deg inn som følger av bloggen min, så det gjorde jeg med deg også. Det var artig å lese litt på siden din. Jeg regner egentlig ikke med å ha de hyppigste oppdateringene, for det er en skoleoppgave. men etter å kikke litt her virker det jo egentlig litt artig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails