lørdag, mars 27, 2010

Påsketid

Imorgen er det palmesøndag og for oss betyr det konfirmasjonssøndag. Men det er også starten på påska, som altså i år blir en jobbepåske. Det gjør egentlig ikke så veldig mye, for vi har fri en uke rett etter påske med skikkelig ferie. Skriver mer om hvor vi skal etterhvert..

For uten om jobbingen, blir det en veldig annerledes påske i år. Mest fordi de vanlige påsketradisjonene ikke blir oppfylt. De siste påskeferiene har blitt tilbragt på hytta sammen med svigers, med påskegodis, en god krimbok og episoder med Poirot. Og selvfølgelig snø. Mye snø. Det blir det definitivt ikke i år. Det blir heller ikke noen hyttetur. MEN det blir både påskegodis, en god krimbok og Poirot. Jeg fikk nemlig denne pakka i posten idag..















Den kom fra Haugenbok, og jeg bestilte innholdet på onsdag!! Altså for 4 dager siden. Og på 4 dager har den altså blitt pakket, levert og kommet frem til meg i Spania! Sykt imponerende spør du meg. Jeg handler faktisk også alle skolebøkene mine der til studiet på UiA og da er det jo ikke akkurat feil at man også får kickback når man handler der. Anbefales altså!

I pakka lå disse to bøkene fra Liza Marklund. Sprengeren og Studio Sex er de to første bøkene i serien om journalist Annika Bengtzon. Jeg har allerede lest den 8. boka i serien og gleder meg veldig til å lese de to første. Utrolig gode krimbøker fra en fantastisk forfatter. De fleste vet kanskje at jeg stort sett kun leser engelsk krim, men Liza Marklund er et unntak og kan virkelig anbefales!














Denne boka fulgte også med i pakken. Claro que si, en bok om spansk aktivitetsgramatikk. Hehe. Så får vi gjort noe fornuftig også i påska.














Til slutt et bilde fra kakepynting igår. Mye krem for å si det sånn, men det smakte bra da. :-)












1 kommentarer:

hildegunn sa...

Claro que si er en bra bok. Jeg har brukt den mye. Ikke værst å bestille den nå når dere snart skal hjem men stå på.

Vi sees snart og nyt ferien etter påske.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails