mandag, mars 29, 2010

Sprengeren

Da er første påsketradisjon allerede godt i gang. Jeg har nemlig fullført påskens første krimbok, som jeg forøvrig fikk i denne pakken i posten på lørdag. Liza Marklund har en evne til å trollbinde meg på en måte som veldig få forfattere kan. Det er så spennende og godt skrevet at man nesten ikke klarer å legge fra seg boken, uansett hva annet som måtte friste.

Så for de som liker en skikkelig god krim, som hverken er superskummel eller grotesk, men utrolig trollbindene, kan jeg hjertelig anbefale Sprengeren av Marklund. Jeg gleder meg til å ta fatt på bok nummer to i serien, selv om jeg tror jeg må vente noen dager til. Jeg leser de jo ut så fort ut! Etter min mening kan en ordentlig god bok leses flere ganger, samme med en film. Men jeg har jo ikke med meg noe særlig med bøker hit, så utvalget er lite. Heldigvis har vi et bibliotek på kirkesenteret, hvor jeg for øvrig fikk sansen for Marklund i første omgang. Får vel finne noen bøker der, i tilfelle jeg ikke skulle klare å holde meg og gå tom for lesestoff midt i påskehelga..!

Sprengeren(t.v) og Sudio Sex, av Liza Marklund












1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Ingen ting slår en god bok :) Knall gøy når en finner bøker som en ikke kan legge fra seg,det er en god følelse :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails