onsdag, mars 10, 2010

London baby!

Imorgen drar jeg på helgetur til London. På jobb. Jeg drar sammen med 22 tålig ville konfirmanter, så det kan jo bli en spennende tur. Det blir sightseeing, shopping, Madam Tussauds, musikal med Les Miserables og litt andre ting, så noe får man jo med seg da. Men blir nok lite blogging før jeg kommer hjem igjen på søndag. Håper dere overlever til da.. :-)

I London er det kaldt! Så nå har jeg tatt frem igjen "alle" vinterklærene, lue og votter. Fysj, gleder meg ikke særlig til det må jeg si. Pluss at jeg må gå rundt på joggiser hele helga! Var hos legen til kontroll igjen igår med kneet og alt er heldigvis borte! Vannet, varmen, betennelsen, ALT! Jey! Så nå kan jeg gradvis begynne å belaste beinet igjen. Da passer det jo ypperlig med en tur til London. Å, nei! Så da er det på med de beste skoene jeg har, med mest demping, nemlig joggeskoene og en heftig støttebandasje. Men vi håper på det beste. :-) Heldigvis ble det iallefall ikke flere grusomme sprøyter på meg.

Målet med turen må vel være å ikke miste noen midt i storbyen. Ønsk meg lykke til!

3 kommentarer:

sigrunn sa...

Lykke til!
Du får kome med tips til eg skal dit neste helg:)

Inger-Lynn Myre sa...

Lykke til og kos deg på tur :)

Aslaug S. Haugen sa...

Håper dere får en fin tur alle sammen. Tenker på dere!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails