onsdag, mars 24, 2010

Extreme Makeover

Bloggen har fått en ny look. Endelig har jeg lært meg hvordan jeg kan lage min egen bakgrunn og få den til å virke i tilegg. Jey! Personlig må jeg si at jeg er sykt fornøyd med mine photoshopskills. Jeg har også laget en header med ulike linker til Hjertevenn, Fattigdomsbekjemper og litt om meg selv. Den blir nok mer oppdatert etterhvert. Alle bildene har jeg tatt selv, og resten er mekket i Photoshop Elements. Er litt itvil om siden er for dyster men..

Hva synes dere??

1 kommentarer:

Anonym sa...

Siden er blitt skikkelig stilig den! Kan være den blir litt "dyster" når våren kommer, men da har du sikkert nye fargesterke bilder som gjør at du endrer look'en igjen...
Samtidig gjør jo gråfargen at bildene ikke slår ihjel teksten!
Eksperimenter videre!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails