fredag, mars 05, 2010

Stopp

Jeg har jo forresten helt glemt å skrive at shoppestoppen min er over! Det var ikke fordi jeg fikk besøk, men målet var å bevise for meg selv at jeg kan klare meg uten å handle over en lengre periode og etter 1,5 måned har jeg nok bevis. *klapper seg selv på skulderen* Jeg lurer faktisk på å innføre en slik periode hvert år, hvor jeg heller skal bruke penger på andre ting enn å handle klær eller sko. Uansett. Det ble flere turer til forskjellige butikker og jeg ble så glad da jeg fant opptil flere kupp på min første runde med shopping på en stund. Blant annet en stripete sommerkjole fra H&M, bolero, cardigan og en superfin kjole fra Zara og flere par flotte øredobber fra SIX. Mulig det kommer litt bilder etterhvert.

Gleden med å kunne handle sommerklær og bo her i Spania, er at jeg kan bruke de med en eneste gang! Ai ai, den ultimate goden med å bo i et varmt land; du kan alltid gå med høyhelte sko og ta frem sommerklærne tidligere enn alle andre. Jeg digger det!

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails