tirsdag, mars 30, 2010

Tannverk

Jeg har ikke tannverk, men jeg har fått det. Nemlig etter å ha vært hos tannlegen 3(!) ganger på en uke! Ikke bare er jeg blakk, men jeg har også vondt i hele munnen. Det hjalp jo ikke akkurat at tannlegen igår ville bore uten bedøvelse, men hullet var dypere enn han trodde og jeg endte opp med å ligge å hyle hele tiden mens han holdt på. Tannlegesekretæren lurte på om hun skulle slå han for meg, men jeg sa det gikk greit. Haha. Han er tross alt mannen til ei på jobb.

Uansett, tannlege er noe herk! Med eller uten bedøvelse.. Og nå er det heldigvis 3 uker til neste besøk. Jey.

1 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

stakkars vennen!! uff,ja tanleger er noe herk! Jeg bet en i fingeren en gang.. hehe.. det var da han skule trekke visdomstanna mi.. ikke godt! da var jeg helt nummen i hele ansiket følte jeg etter 7bedøvelser... så jeg føler meg deg!! Håper det blir bedre og at neste besøk ikke er fult så ille!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails