søndag, mars 28, 2010

Søndags

Idag starter vi med sommertid! Heldgvis husket jeg å stille klokken igår kveld, slik at jeg våknet tidlig nok til å rekke å krølle håret og stelle meg før vi skulle kjøre for å feire konfirmantene. Det var en festdag, selv om det til tider var (som vanlig) kaos med papparazzi-tilstander under kollekten og en del av konfirmantene som gikk med kappene bak frem og med fullt av flekker på. Uansett tror jeg de hadde en fin formiddag og jeg var så heldig å få dele ut en rød rose til hver av jentene i finstasen. 























Dagens første outfit. Kjole fra Vero Moda, øredobber fra SIX, sko fra Steve Madden























Utrolig hvordan folk er i godt humør på en skikkelig festdag som konfirmasjon. Til og med de eldre som ikke engang har noen i familien som skal konfirmere seg, smilte, lo og spiste kaffe og kaker som bare det. Etter gudstjenesten og kakene var det tid for vår nye favorittsport, nemlig tennis. Og dagens andre outfit.























Tennisskjørt og t-skjorte fra Nike, joggesko fra Mizuno.
.
















Utrolig deilig med en skikkelig treningsøkt, men det ble veldig varmt etterhvert og jeg endte faktisk opp med to lett solbrente skuldre. Men det gjør ikke så mye, alt blir brunfarge til slutt. Deilig å kjenne at sommeren har kommet til Costa Blanca kysten for å bli!

2 kommentarer:

Inger-Lynn Myre sa...

Du er så pen kristine :) Vakkre dame :)

Kristine Marie sa...

Takk søta!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails