tirsdag, mars 02, 2010

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra min gode venninne og kollega Sigrunn, og den lyder som følger:

Gå inn på mappen "mine bilder"
Velg den 4. eller 7. mappen
Finn frem det 4. eller 7. bildet
Kopier inn bildet og skriv litt om det.
Utfordre 5 nye!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dette er et bilde fra den lykkeligste dagen i mitt liv. Bildet er tatt den 22. juni 2007 like utenfor Akershus slottskirke. Det var dagen jeg giftet meg med verdens beste mann, i verdens vakreste kjole og inn i verdens beste svigerfamilie.
 
Jeg sender utfordringen videre til:
- Janne
- Inger-Lynn
- Kari
- Marit
- Hildegunn

2 kommentarer:

sigrunn sa...

Fint bilde!

hildegunn sa...

Morsomt Kristine!
Jeg har tatt urfordringen og nå ligger det et bilde på bloggen min også.

Veldig fint bilde du hadde også=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails