tirsdag, mars 23, 2010

Go'biter

Det er ikke mye mat eller godis man ikke får tak i på butikken med norske varer i Spania. Men det meste er jo selvfølgelig helt latterlig dyrt. Det er nesten billigere å fly til Norge bare for å handle og så fly ned igjen. (Selv om det jo sliter noe på miljøet hvis alle skal gjøre det da..) Så vi benyttet anledningen til å handle litt da vi var i Norge i helgen. Dette var noe av det som ble med hjem i min koffert..

Litt sjokolade, selvfølgelig på tilbud på Ultra















Saus, pizzafyll og krydder! De har overraskende nok ikke hørt om grillkrydder i Spania..














Sørlandschips hører med..














Og 2 kg smågodt på tilbud på Obs..














Det ble også litt ost med i bagasjen og diverse pålegg som svigermor var så grei å handle på tilbud for oss forrige uke.. Jeg fikk også oppfylt mine to ønsker for helgen, nemlig spise skikkelig pizza fra pizzabakeren og Hennig Olsen is! Alt takket være en fantastisk torsdagsgjeng! :-)

Ellers har det vært en fin helg hvor vi fikk truffet en del venner og kjente. Jeg hadde en superkoselig cafètur med Line, en herlig kveld med torsdagsgjengen og en deilig ettermiddag med et vennepar. Vi har atpåtil fått flere til å bestille billetter og komme på besøk, så nå blir det enda mer å se frem til de neste månedene! Jey.

Er det rart at jeg blir lykkelig hver gang jeg åpner skapet og ser alle go'bitene som ligger der?? :-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe hyggelig å ha besøk av dere! Lykke til videre i Alicante. Vi ser allerede frem til å få dere tilbake til Jærnesheia igjen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails