mandag, mars 15, 2010

I ♥ London

Da er vi tilbake fra London. En velykket tur, i form av at alle 22 konfirmanter er like hele og trygt tilbake i Alicante. Men for et kaos for å få det til slik! Dårlig planlegging lønner seg aldri, spesielt ikke når det gjelder 22 ungdommer på 15 år. Stakkars medpassasjerer på fly, buss og tube, sier jeg bare. Uansett. Alle er som sagt trygt tilbake. Og selv om det ble særdeles lite søvn, dager med jevnt litt for høy puls, angst for trafikk og små konfirmanter rundt forbi, har det vært en fin tur. Og faktisk var det ikke så kaldt som jeg hadde sett for meg. Eller det vil si, det er fortsatt vinterstemning i storbyen, men vi slapp minusgradene heldig vis.

Jeg hadde ansvaret for en gruppe på 4 jenter og det ble mye shopping, latter og deilige frapuccinoer på Strabucks. Det er snart 5 år siden jeg sist var i London, og jeg har virkelig lagt min elsk på byen. Så jeg kan bare si at det blir overhodet ikke like lenge til neste gang! For en fantastisk by! Shopping og kultur side om side med mye fantastisk arkitektur og store flotte parker. Noen som er med på en helgetur til høsten??

London














Sjømannskirken i London, vårt tilholdssted for helga


















Big Ben


















Trafalgar Square














Regent Street


















Oxford Street
'












Primark, mitt nye shoppingmekka


















Westminister Abbey, hvor vi var på eveningsong














Kjekkasen jeg tilfeldigvis møtte på Madam Tossaud
















Les Miserables på Queens theatre. Fantastisk!
Underholdningskveld for alle penga..














(Alle foto: Kristine Marie)
Vi fikk gjort mye artig iløpet av helga. Jentene på gruppa mi ville bare shoppe, så da ble det mest det. Men på lørdagen fikk vi blant annet besøk av Mads Hauge. Han er låtskriver og har skrevet en haug av kjente sanger som "Soulmate" for Natasha Bedingfield og "Mamma Do" for Pixie Lott. Sweet.

Kommer nok litt bilder etterhvert av mine shoppingkupp iløpet av helga.. :-)

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails