fredag, mars 26, 2010

Workout

Siden jeg i år ikke er student, får jeg naturligvis heller ikke studentrabatt noe sted. Og medlemsskap på treningssentere til full pris er dyrt, selv her i Spania. Så med min lønning har jeg rett og slett droppet treningssentere for i år. Det er stadig en del kveldsjobbing uansett, så det er vanskelig å få til noe trening regelmessig.

Så da er det bare opp til meg selv å finne tid og motivasjon til å trene. Heldigvis bor vi bare noen hundre meter fra et stort friareale med masse turstier og steder der det er fint å trene! Jeg er glad i å gå tur, så det blir en del turer i nærområdet og i fjellet. Spania er et eldorado av fjell og gode turstier, hvor det meste er merket på samme måte som hos turistforeningen i Norge. Målet er å gå minst en tur hver dag, men det er ikke alltid det er like lett å få til..

Igår ble det uansett tid til en tur da vi hadde fridag, og jeg fikk prøvd enda mer av det nye treningstøyet jeg kjøpte på Lillywhites i London. Jey! (Selv om jeg angret bittert på at jeg tok på meg tights istedenfor shorts, da jeg fikk kjent på temperaturen ute..)



















T-skjorte og treningstights fra Nike, joggesko fra Mizuno

0 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails