tirsdag, mars 16, 2010

Kupp

Jeg har som sagt lagt min elsk på London, og elsker alle de forskjellige butikkene og gatene hvor man kan gå rundt i dagesvis. Jeg har spesielt lagt min elsk på to butikker. Primark som ligger ganske langt oppe i Oxford Street er en utrolig billig butikk, som har et enormt utvalg i vesker, sko, tilbehør og selvfølgelig klær, til bra kvalitet. Lillywhites på Picadilly Circus er et eldorado for deg som er interessert i sportsmerker som Nike, Adidas, Puma osv. Der får de inn alt tøyet og utstyret som går ut av butikkene når det kommer nye kolleksjoner, og selges til en svært billig penge. I tilegg til disse to finnes det jo nesten en million andre bra butikker.

Det blir forresten ingen outfitbilder fra London, ettersom jeg pga kneet gikk rundt på joggesko hele helga. Uansett. Dette er noe av det jeg kjøpte..

Kjole, belter, sko og capri fra Primark


















Løpetights(som jeg har lett etter i mange mnd!), t-skjorter og singlet fra Lillywhites


















Kjole fra H&M, kortermet deilig cardigan fra New Look


















I ♥ London!

2 kommentarer:

sigrunn sa...

Håper eg finn dei butikkane!
No er det min tur til å pakke:)
Eg gler meg, men kjenner også at eg er ganske spent på dagane som kjem

Kristine Marie sa...

Det går nok bra skal du se.. :-) Alle butikkene ligger i Oxford Street!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails